2014. január 28., kedd

Ismerjük meg egymást :)

Szera indított egy játékot, amiben minden blogger ír magáról 7 dolgot, amikor valakitől megkapja a stafétát. Így talán kissé jobban megismerjük egymást. Majd tovább adjuk a stafétát azoknak akikre mi gondolunk.


Erika az Életinfó blog írója, volt olyan kedves és rám gondolt, pedig még igen csak kezdő blog írónak számítok. Köszönöm! :)

A játék menete:

1. Linkeld be azt a személyt, aki megjelölt
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. Értesítsd a kijelölt személyeket egy hozzászólásban a blogukon.

Nos akkor lássuk ki vagyok én:



1. Imádok sportolni, világ életemben mozogtam valamit. Pályafutásom szertornával kezdődött, még óvódás koromban. Majd kipróbáltam az atlétikát és a kajakozást is. Középiskolában a tánc mellett kötöttem ki, aminek több fajtáját is űztem (néptánc, társastánc, moderntánc és akrobatikus rock and roll). Most negyven évesen a kisebbik lányommal az uszonyos- és búvárúszást műveljük hetente háromszor 1 órában, ő gyermek korcsoportban és pedig seniorban.


2. Kedvenc színeim a lila és a zöld, mindegyikből a jó erős. :)

3. Igaz még a blogon nem jelent meg, de a kézműveskedés is a kedvenc hobbiaim közé tartozik. Üvegfestés, decoupage, kosárfonás, gyöngyfűzés, pirogravírozás stb. Ezt próbálom átadni lánykáimnak is, akik eddig vevők erre.

4. Szerencsés vagyok, mert bármit és bármennyit ehetek, nem látszik rajtam, és ezt abszolút ki is használom. Nem ritka, hogy kétszer vacsorázom, egyszer a gyerekekkel, egyszer meg 10 óra körül, mielött lefekszem aludni. :D

5. 11 éve pánikbeteg vagyok, de azóta természetesen sokat javultam már, és általában tudom kontrollálni a betegséget.

6. Amit nem bírok az a disznóvágás, életemben egyszer voltam, de utána hónapokig rá sem tudtam nézni a húsra.

7. Legkedvesebb szakácskönyvem a nagymamámtól örökölt Mária Hajková: Édeskönyv.

És akiknek én adnám tovább a stafétát:


Remélem ők is elárulnak magukról egy-két dolgot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése