2014. február 18., kedd

Pudingos keksz - 15. Blogkóstoló első felvonás

Pudingos keksz

Ismételten jelentkeztem a blogkóstoló játékra, immár másodszor. A szerencse Tortafüggő Marisz blogját hozta számomra, amit szívesen látogatok. Rögtön el is kezdtem böngészni a receptjei között, és arra jutottam, hogy ez a pudingos keksz pont megfelel egy hétköznap délutáni sütögetésre a lányimmal. Minden volt itthon, így miután végeztek a tanulással neki is láttunk.

Hozzávalók:
2*12,5 deka margarin
2*12,5 deka liszt
2*5 deka porcukor
1 csomag vaníliás pudingpor
1 csomag csokis pudingpor
1 csomag vaníliás cukor

Sütés előtt :)

Elkészítés:
Én külön készítettem el a kétféle tésztát. A puha margarint jól kikeverem a cukorral, vaníliás cukorral (az egyikhez adtam csak, az lett a vaníliás keksz). Hozzáadtam a lisztet, pudingport és összedolgoztam a tésztát. 
A lányok diónyi gombócokat készítettek, melyeket sütőpapírral bélelt tepsire tettünk kis távolságra egymástól, majd lelapítottuk kicsit és mindenféle mintákat készítettünk rájuk villával és fogpiszkálóval. A 180 fokosra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttük őket. 

Gyorsan elfogyott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése